Általános Szerződési Feltételek

Általános szerződési feltételek

Kérjük, olvassa el figyelmesen az Általános Szerződési Feltételeket, és abban az esetben vásároljon weboldalunkról amennyiben  a szerződési feltételek minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.
A szerződés nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre.
A webáruház működésével, rendelési és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén az alábbi elérhetőségekkel állunk rendelkezésére.

Üzemeltető adatai

Az üzemeltető adatai(1):

Joó-Juhász Dalma ev.
Székhely: 8975 Szentgyörgyvölgy Vörösmarty utca 13.
Telephely: 8975 Szentgyörgyvölgy Vörösmarty utca 13.
Adószám: 67074925-1-40
Nyilvántartásba vevő szerv: Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala
Nyilvántartási szám: 43195485

EU adószám: HU67074925

Bankszámla szám: 11742568-20003500

Telefonszám: +36 70 223 88 17 (normál tarifa)
Email cím: info@angoltuzhely.hu
Ügyfélszolgálat: Hétfő-Péntek : 9:00-17:00 +36 70 223 88 17 (normál tarifa)
A szerződés nyelve: magyar.
Adatvédelmi nyilvántartási száma: NAIH-12831/2017, NAIH-128228/2017

Az üzemeltető adatai(2):

Juhász-Kiss Ferenc ev.
Székhely: 1151 Budapest Károlyi Sándor út 80.
Telephely: 1151 Budapest Károlyi Sándor út 80.
Adószám: 68597113-1-42
Nyilvántartásba vevő szerv: Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala
Nyilvántartási szám:51974565

Bankszámla szám: K&H Bank 10401213-86767575-65571005

Telefonszám: +36 20 432 33 15 (normál tarifa)
Email cím: info@angoltuzhely.hu
Ügyfélszolgálat: Hétfő-Péntek : 9:00-17:00 +36 20 432 33 15 (normál tarifa)
A szerződés nyelve: magyar.

Az üzemeltető adatai(3):

Joó Attila ev.
Székhely: 8975 Szentgyörgyvölgy Vörösmarty utca 13.
Telephely: 8975 Szentgyörgyvölgy Vörösmarty utca 13.
Adószám: 68903879-1-40
Nyilvántartásba vevő szerv: Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala
Nyilvántartási szám: 52415601

Bankszámla szám: Takarék Bank 18203239-10028822-10288228

Telefonszám: +36 20 473 8 472 (normál tarifa)
Email cím: info@angoltuzhely.hu
Ügyfélszolgálat: Hétfő-Péntek : 9:00-17:00 +36 70 223 88 17 (normál tarifa)
A szerződés nyelve: magyar.

A tárhely-szolgáltató neve: FIBERHOST-PLUS Kft.

A tárhely-szolgáltató címe: 4002 Debrecen,PF 266.
A tárhely-szolgáltató e-mail címe: info@fiberhost.hu
A tárhely-szolgáltató weboldala: www.fiberhost.hu

 

1. Rendelés menete

Az angoltuzhely.hu weboldalon közvetlenül nem lehetséges vásárolni, terméket a kosárba helyezni. A weboldalon megtalálja a termék(ek) ismertetőjét, kép és/vagy videóanyagát, az akutális kínálatot.

A Weboldal megtekintésével, a kapcsolatfelvételi űrlap kitöltésével (az itt felsorolt magatartások bármelyikével) a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Üzemeltető és a Weboldal használója között. Ön, mint a Weboldal használója köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, és tudomásul veszi, hogy szerződési nyilatkozatának megtétele fizetési kötelezettséget von maga után. Amennyiben Ön az ÁSZF bármely rendelkezését nem fogadja el, úgy az oldalt nem használhatja.

2. Termékválasztás

A Főoldalon „Tűzhelyek a kínálatban” cím alatt találhatóak termékeink. A termék ára és rövid leírása a következő módon hívható elő: mobileszközről a képen található felirat formájában, asztali pc-ről vigye az egeret a képre, hogy a felirat megjelenjen. Amennyiben a felirat szerint a termék fotóján a „foglalt” vagy „elkelt” felirat olvasható, úgy a kiválasztott termék nem elérhető. A termék képére kattintva a részletes adatlap nyílik meg. Itt megtalálja az adott készülék részletes leírását, felszereltségét, műszaki jellemzőit, kép és/vagy videó anyagot, valamint árat. „Foglalt” státusz esetén a termék adatlapján megtalálható a foglalás tartásának utolsó napja. Ezt követően a termék újra elérhető lesz vagy „elkelt” címkét kap.

A weboldalon feltüntetett termékek ára bruttó ár, azaz tartalmazzák az ÁFA értékét. A termék árából forgalmi adó nem igényelhető vissza. A lap alján az űrlap kitöltésével léphet kapcsolatba az angoltuzhely.hu oldal ügyfélszolgálatával. Elérhetőségeinket továbbá a kapcsolat menüpont alatt és a fejlécben találja. A termék megrendelése a termékoldalon található kapcsolattartási űrlap kitöltésével vagy emailen rendelhető meg. A rendelés módosítása, lemondása az űrlap kitöltésével vagy emailben lehetséges.

Általános érdeklődés esetén a láblécben található kapcsolattartási űrlap kitöltésével is felveheti velünk a kapcsolatot. Amennyiben egy konkrét termékről kíváncsi további információra, úgy azt a termék adatlapján található űrlap kitöltésével jelezheti.

 

Az oldalon feltüntettet termék árak bruttó árak, és tartalmazzák a szállítás költségét Magyarország területén belül.
A megrendelések feldolgozása munkanapokon 10:00 – 17:00 óra között történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időponton kívül is van lehetőség rendelés leadására. Amennyiben a vásárló megrendelése 12:00 óra után érkezik, akkor az a következő munkanapon kerül feldolgozásra.
2.1 Fizetés

A vásárlás összegének kiegyenlítése kétféle módon történhet:

2.1.1 Azonnali fizetéssel a következő módok valamelyikén:

  • bankszámlára történő előre utalással
  • készpénzben

2.1.2 Utánvétellel készpénzben: Utánvétel esetén foglaló befizetése szükséges. Ezen összeg a termék(ek) vételárának 50%-a, melyet bankszámlára történő utalással vagy készpénzben egyenlíthet ki. A foglaló a vételár fennmaradó részének beérkezésének napjáig, de legkésőbb a foglaló befizetésének napjától számított 14 naptári napig érvényes. Ezt követően a foglaló természetének és jogszabályban meghatározottak szerint amennyiben az adás-vétel Vevő érdekkörében felmerülő bármilyen okból az egyedi adás-vételi szerződésben megjelölt napig nem jön létre, úgy Vevő a foglalót elveszíti, valamint ha az adás-vétel Eladó érdekkörében felmerülő bármilyen okból a jelen szerződésben megjelölt napig nem jön létre, úgy Eladó a foglaló kétszeresét tartozik megfizetni Vevő részére, legkésőbb a tárgynapot követő 14 munkanapon belül. A megfizetett foglalót Felek a teljes vételárba beleszámítják. Utánvét esetén a fennmaradó 50% készpénzben kerül kiegenylítése, melynek kezelési költsége 5%.

3. Szállítás, kézbesítés, szállítási információk

3.1 Személyes átvétel telephelyünkön

Amennyiben nem kíván élni az ingyenes házhozszállítás lehetőségével, úgy termékeinket a megadott telephelyek valamelyikén átveheti és saját felelősségére elszállít(tat)hatja.

 

  • Zala megyei bemutatóterem: 8975 Szentgyörgyvölgy, Vörösmarty utca 13

Kapcsolattartó személyek:

Joó-Juhász Dalma, Telefonszám: 06702238817

Joó-Attila, Telefonszám: 06204738472

Nyitvatartási idő: előre egyeztetés szükséges (raktárhelyiségként funkcionál)

  • Budapesti bemutatóterem 1151 Budapest, Károlyi Sándor út 80

Kapcsolattartó személy: Juhász-Kiss Ferenc, Telefonszám: 06204323315

Nyitvatartási idő: előre egyeztetés szükséges (raktárhelyiségként funkcionál)

 

Rendelést követően telefonon vagy e-mailben keressük fel. Rendelés nélküli érdeklődés esetén, kérjük keressen bennünket a Kapcsolat menüpont alatt megadott elérhetőségek valamelyikén.

Előzetes egyeztetés elmaradása esetén nem tudjuk garantálni, hogy a megrendelt vagy megvásárolni kívánt termék bemutatható ill. átvehető lesz a telephelyen.

 

3.2. Házhoz szállítás

Szállítócéggel való szállítás esetén a kiszállítás díja Magyarország egész területére INGYENES.

Amennyiben a házhoz szállítást választja az egyéni adás-vételi szerződésben meghatározott feltételek szerint a vételár vagy foglaló beérkezését követő 5. munkanapig, de legkésőbb 14 munkanapon belül a terméke(ke)t kézhez kapja. Egyedi megrendelés esetén a termék a vásárlást követően legkésőbb 12 héten belül kiszállításra kerül.

A csomagokat a Trans-Pack Logisztika Kft szállítja házhoz munkanapokon 8-17 óra között. A szállítást végző cégnek megadjuk az Ön telefonszámát, így a futár fel tudja venni Önnel a kapcsolatot kézbesítés előtt, illetve abban az esetben, ha bármi gond lenne a kiszállítással kapcsolatban, vagy nem talál senkit a szállítási címként megadott helyen. Pontos időpontot nem áll módunkban közölni (azt a szállítást végző cég sem tudja előre), így kérjük a szállítás várható napján legyen a kézbesítési címen Ön vagy az átvétellel megbízott személy. Ha ebben az időszakban nem tartózkodik otthon és az átvétel meghiúsul, úgy 30000 ft kötbért számlázunk ki Önnek.

A szállítás emelőhátfalas teherautóval történik. Amennyiben a lerakásra szánt helyen szilárd útburkolat található, a szállító a terméket villás emelő segítségével (a lehetőségekhez mérten) a kívánt helyre viszi. Amennyiben csak lépcsőn, vagy villás emelővel nem megközelíthető helyre történne a lerakás, úgy a szállító a feladat elvégzésére (kézzel történő mozgatás) nem kötelezhető.

A Trans-Pack Logisztika Kft elérhetőségei:

Trans-Pack Logisztika Kft
Weboldal: http://www.trans-pack.hu

Kapcsolattartó, ügyfélszolgálat:Langó Kitti
Telefonszám: +306482774
E-mail: langokitti@trans-pack.hu

 

4. Elállási jog, rendelés lemondás

Az elállás feltételeit a távollévők között kötött szerződésről szóló, 45/2014. (II.26.) számú kormányrendelet szabályozza. A törvény szerint a vásárló a szerződéstől az áru átvételét követő 14 napon belül elállhat. Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül. Az elállási jog külön magyarázat nélkül gyakorolható. Ebben az esetben a vállalkozás haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is.

Abban az esetben, ha a terméket a vevő használatba vette, és nem tudja sérülésmentesen cégünk részére visszajuttatni, nem vállaljuk a termék visszavásárlását, illetve követelhetjük az áru nem rendeltetésszerű használatából fakadó károk megtérítését. Az elállásra vonatkozó nyilatkozatminta a 45/2014 (II.26) Kormányrendelet mellékletében található, valamint az alábbi linkről letölthető: http://fogyasztovedelem.kormany.hu/node/7822#elallasi_jog_tajekoztato

Amennyiben kérdése lenne az elállási jogra vonatkozóan, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz:

info@angoltuzhely.hu, +36-70-223-8817 (normál díjszabás)

 Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban „Fogyasztó”). Fogyasztó jogosult a termék adásvételére irányuló szerződés esetén

  1. a terméknek,

  2. több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek,

  3. több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,

  4. ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak, a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni.

Fogyasztót megilleti, hogy a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát. A fogyasztó szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződés megkötésének napjától számított tizennégy napon belül gyakorolhatja elállási jogát.

Fogyasztót nem illeti meg az elállási jog olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.

4.1 Elállási jog gyakorlásának menete

4.1.1. Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF elején feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Szolgáltató részére. Ebből a célból Fogyasztó felhasználhatja a megrendelést visszaigazoló emailhez mellékelt vagy a következő linken keresztül elérhető elállási nyilatkozatmintát is. Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére.

4.1.2. A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát a 7. pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.

4.1.3. Mindkét esetben a Szolgáltató emailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.

4.1.4. Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi a Szolgáltatónak.

4.1.5. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail vagy telefaxon keresztül történő értesítés esetén az e-mail illetve a fax küldésének idejét veszi figyelembe a Szolgáltató a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.

4.1.6. Fogyasztó elállása esetén köteles a megrendelt terméket indokolatlan késedelem nélkül az alább megjelölt átvevőpont címére visszajuttatni, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni az alábbi címre: 8975 Szentgyörgyvölgy, Vörösmarty utca 13.

4.1.7. A határidő betartottnak minősül, ha Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.

4.1.8. A termék Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége Fogyasztót terheli, kivéve, ha a Szolgáltató vállalta e költségek viselését. A Fogyasztó kérésére Szolgáltató gondoskodik a visszaszállítás megszervezéséről, azonban a Szolgáltató által megszervezett visszaszállítás költsége a Fogyasztót terheli, a Szolgáltató ez esetben az általa megszervezett visszaszállítás költségét nem vállalja át a Fogyasztótól, kizárólag segítséget nyújt abban, hogy a Fogyasztónak a visszaszállítás megszervezésével ne kelljen foglalkoznia. Fogyasztó erre irányuló igényét Szolgáltató ügyfélszolgálata fogadja.

4.1.9. A Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségének kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.

4.1.10. Ha Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Fogyasztó a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott. A Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a Szolgáltató a korábbi időpontot veszi figyelembe.

4.1.11. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.

4.1.12. Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

4.1.13. Ha Fogyasztó a szolgáltatásnyújtásra irányuló szerződés esetén a teljesítés megkezdését megkötését követően gyakorolja felmondási jogát, úgy az elszámolás során köteles megtéríteni a Szolgáltató ésszerű költségeit.

4.1.14. A Szolgáltató követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenés illetve ésszerű költségeinek – ha szolgáltatásnyújtásra irányuló szerződés teljesítését a Fogyasztó kifejezett kérésére a határidő lejárta előtt megkezdte és gyakorolja felmondási jogát – megtérítését.

4.2 Az elállási és felmondási jog hiányáról szóló előzetes tájékoztatás

Az elállási és felmondási jog nem illeti meg minden esetben a fogyasztót, mivel a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 29.§ (1) bekezdés a) és c) pontja felek eltérő megállapodása hiányában egyes termékek vonatkozásában kizárja e jog gyakorlását az alábbi szolgáltatások és termékek vonatkozásában:

a) A szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a Fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti.

b) Az elállási vagy felmondási jog hiánya olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.

E kivételszabály körébe a fogyasztó személyéhez kötött, illetve a fogyasztó egyedi utasításai (az általa megadott jellemzők, szín, méret, alapanyag, díszítés stb.) alapján egyediesített módon vagy kifejezett kérésére előállított termékek tartoznak. Ezekben az esetekben az elállási jog gyakorlásának biztosítása esetén gazdaságilag értéktelenné válna a dolog, hiszen már nem lehetne a kizárólag a megrendelő számára értékkel bíró, a megrendelő kívánságára előállított, személyéhez kötött, egyedi jellegű terméket más vevő számára értékesíteni.

5. Jótállás

5.1. Kötelező jótállás

8.1.1. A Szolgáltatót termékeire vonatkozóan a Polgári törvénykönyv és a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján jótállási kötelezettség terheli, amely azt jelenti, hogy a jótállás időtartama alatt a felelősség alól csak akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba a termék nem rendeltetésszerű használatára vezethető vissza.

5.1.2. A jótállás időtartama (a jótállási idő) a tényleges teljesítéssel, tehát a terméknek az Ügyfél részére történő átadásával, vagy ha az üzembe helyezést a Szolgáltató vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napja. Tartós fogyasztási cikknek minősülnek az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Kormányrendelet mellékletében felsorolt termékek, melyekre a jogszabály egy éves kötelező jótállási időtartalmat ír elő. A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.

Nem tartozik jótállás alá a hiba, ha annak oka a termék Ügyfél részére való átadását követően lépett fel, így például, ha a hibát

  • szakszerűtlen üzembe helyezés (kivéve, ha az üzembe helyezést a Szolgáltató, vagy annak megbízottja végezte el, illetve ha a szakszerűtlen üzembe helyezés a használati-kezelési útmutató hibájára vezethető vissza)
  • rendeltetésellenes használat, a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása,
  • helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás,
  • elemi kár, természeti csapás okozta.

Jótállás keretébe tartozó hiba esetén az Ügyfél:

  • elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a Szolgáltatónak a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a termék hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a jótállási igény teljesítésével az Ügyfélnek okozott érdeksérelmet.
  • ha a Szolgáltató a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének megfelelő határidőn belül, a Fogyasztó érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy ha az Ügyfélnek a kijavításhoz vagy a kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt, az Ügyfél – választása szerint – a vételár arányos leszállítását igényelheti, a hibát a Szolgáltató költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

Ha az Ügyfél a termék meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a Szolgáltató köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

A kijavítást vagy kicserélést – a termék tulajdonságaira és az Ügyfél által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, az Ügyfél érdekeit kímélve kell elvégezni. A Szolgáltatónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.

Nem számít bele a jótállási időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt az Ügyfél a terméket nem tudja rendeltetésszerűen használni. A jótállási idő a terméknek vagy a termék részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) termékre (termékrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik.

5.1.3. A jótállási kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Szolgáltatót terhelik.

5.1.4. A Szolgáltató jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

5.1.5. Az Ügyfelet azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Ezen korlátozásoktól függetlenül az Ügyfelet a jótállásból fakadó jogok a 9.1 és a 9.2 pontokban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

5.1.6. A jótállás nem érinti az Ügyfél jogszabályból eredő – így különösen kellék- és termékszavatossági, illetve kártérítési – jogainak érvényesítését.

5.1.7. Ha a felek között jogvita alakul ki, melyet békés úton rendezni nem tudnak, az Ügyfél Békéltető testületi eljárást kezdeményezhet, a 12.2. pontban feltüntettettek alapján.

5.2. Önkéntes jótállás

5.2.1. Szolgáltató az általa értékesített termékekre vonatkozóan a Weboldalon, a Termék ismertetőjében megjelölt időtartamú jótállást (garancia) vállal, amely a kormányrendelet szerinti időtartamnál hosszabb is lehet. Szolgáltató az egyes termékekre vonatkozó jótállás időtartamát legkésőbb a termék Ügyfél általi átvételekor adott garanciajegyen (jótállási jegyen) szereplő adatok útján közli. Jelen pontban meghatározott Önkéntes jótállás kizárólag a Szolgáltató és a Polgári törvénykönyvben meghatározott fogyasztók között kötött szerződésekre vonatkozik.

6. Szavatosság

6.1. Kellékszavatosság

6.1.1. Az Ügyfél a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet. Fogyasztói szerződés esetén az Ügyfél az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait az Ügyfél érvényesíteni már nem tudja.

6.1.2. Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a jogosult az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

6.1.3. Az Ügyfél – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ügyfél által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést az Ügyfél nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére az Ügyfél is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

6.1.4. Az Ügyfél a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

6.1.5. Az Ügyfél köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Szolgáltatóval.

6.1.6. Az Ügyfél közvetlenül a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

6.1.7. A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha az Ügyfél igazolja, hogy a terméket a Szolgáltatótól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Ilyen esetben a Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a az Ügyfél részére történő átadást követően keletkezett. Amennyiben a Szolgáltató bizonyítani tudja, hogy a hiba oka az Ügyfélnek felróható okból keletkezett, nem köteles az Ügyfél által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már az Ügyfél köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

6.1.8. Ha az Ügyfél a szavatossági igényét a terméktől – a megjelölt hiba szempontjából – elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.

6.2. Termékszavatosság

6.2.1. A termék (ingó dolog) hibája esetén a fogyasztónak minősülő Ügyfél – választása szerint – a 9.1. pontban meghatározott kellékszavatossági jogot vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

6.2.2. Az Ügyfelet azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét az Ügyfél a gyártóval szemben érvényesítheti.

6.2.3. Termékszavatossági igényként az Ügyfél kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén az Ügyfélnek kell bizonyítania.

6.2.4. Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

6.2.5. Termékszavatossági igényét az Ügyfél a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. Az Ügyfél a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős.

6.2.6. Az Ügyfél termékszavatossági igényét az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja.

6.2.7. A Ptk. értelmében gyártónak minősül a termék előállítója és forgalmazója.

6.2.8. A gyártó, forgalmazó kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

6.2.9. A gyártónak, forgalmazónak a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

7. Felelősség

7.1. A Weboldalon található információk jóhiszeműen kerültek felhelyezésre, azonban azok kizárólag tájékoztató célt szolgálnak, az információk pontosságáért, teljességéért Szolgáltató nem vállal felelősséget.

7.2. Az Ügyfél a Weboldalt kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.

7.3. Szolgáltató kizár minden felelősséget a Weboldal használói által tanúsított magatartásért. Az Ügyfél teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért, Szolgáltató ilyen esetben teljes mértékben együttműködik az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése végett.

7.4. A szolgáltatás oldalai olyan kapcsolódási pontokat (linkeket) tartalmazhatnak, amely más szolgáltatók oldalaira vezet. Ezen szolgáltatók adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért Szolgáltató nem vállal felelősséget.

7.5. Az Ügyfelek által a Weboldal használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni.

7.6. Az Internet globális jellege miatt az Ügyfél elfogadja, hogy a Weboldal használata során a vonatkozó nemzeti jogszabályok rendelkezéseit is figyelembe véve jár el. Amennyiben a Weboldal használatával összefüggő bármely tevékenység az Ügyfél államának joga szerint nem megengedett, a használatért kizárólag az Ügyfelet terheli a felelősség.

7.7. Amennyiben az Ügyfél a Weboldalon kifogásolható tartalmat észlel, köteles azt haladéktalanul jelezni Szolgáltatónak. Amennyiben Szolgáltató jóhiszemű eljárása során a jelzést megalapozottnak találja, jogosult az információ haladéktalan törlésére vagy annak módosítására.

 

8. Panaszkezelés, hibabejelentés

A rendelése kapcsán valamilyen gondot észlel, akkor vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot. A csomag átvételekor vagy utána tapasztalt probléma esetén hívja ügyfélszolgálatunkat vagy jelezzen e-mailben.
Ügyfélszolgálat: +36-70-223-8817 (normál díjas), e-mail: info@angoltuzhely.hu

Amennyiben emailt vagy levelet ír,az alábbiakat kérjük tüntesse fel :

  • Megrendelő neve
  • Kapcsolattartási telefonszám
  • Szériaszám  (számlán megtalálható)
  • Panasz típusa és leírása

Vállalkozásunk minden esetben próbál gyors és költséghatékony lehetőségeket felkínálni (az adott szituáció függvényében), mellyel az ügyfél elégedettségét, gyors megoldást és a biztos és hosszú távú támogatást próbálja a leghatékonyabban biztosítani.

Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. Ennek keretében köteles a válasziratát megküldeni a békéltető testület számára és a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani. Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.

A vásárló panaszával, észrevételével a következő szervekhez fordulhat:

A békéltető testületek elérhetősége

Baranya Megyei Békéltető Testület
Címe: 7625 Pécs, Majorosy Imre u. 36.
Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109.
Telefonszáma: (72) 507-154
Fax száma: (72) 507-152
Elnök: Dr. Bodnár József
E-mail cím: kerelem@baranyabekeltetes.hu, info@baranyabekeltetes.hu

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület
Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-532
Fax száma: (76) 501-538
Elnök: Dr. Horváth Zsuzsanna
E-mail cím: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu

Békés Megyei Békéltető Testület
Címe: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
Telefonszáma: (66) 324-976, 446-354, 451-775
Fax száma: (66) 324-976
Elnök: Dr. Bagdi László
E-mail cím: bekeltetes@bmkik.hu; bmkik@bmkik.hu

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület
Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870
Fax száma: (46) 501-099
Elnök: Dr. Tulipán Péter
E-mail cím: bekeltetes@bokik.hu

Budapesti Békéltető Testület
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefonszáma: (1) 488-2131
Fax száma: (1) 488-2186
Elnök: Dr. Baranovszky György
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

Csongrád Megyei Békéltető Testület
Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék
Fax száma: (62) 426-149
Elnök: Dr. Horváth Károly
E-mail cím: info@csmkik.hu

Fejér Megyei Békéltető Testület
Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúséta tér 4-6.
Telefonszáma: (22) 510-310
Fax száma: (22) 510-312
Elnök: Dr. Vári Kovács József
E-mail cím: fmkik@fmkik.hu; bekeltetes@fmkik.hu

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület
Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217
Fax száma: (96) 520-218
Elnök: Horváth László
E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.
Ügyintézés helyszíne: 4025 Debrecen Vörösmarty u. 13-15.
Telefon: 06-52-500-710, 06-52-500-745
Fax: 06-52-500-720
Elnök: Dr. Hajnal Zsolt
E-mail cím: bekelteto@hbkik.hu

Heves Megyei Békéltető Testület
Címe: 3300 Eger, Faiskola út 15.
Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440.
Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék
Fax száma: (36) 323-615
Elnök: Dr. Gordos Csaba
E-mail cím: bekeltetes@hkik.hu

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület
Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8.
Telefonszáma: (56) 510-610
Fax száma: (56) 370-005
Elnök: Dr. Lajkóné dr. Vígh Judit
E-mail cím: bekeltetotestulet@jnszmkik.hu

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület
Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
Telefonszáma: (34) 513-010
Fax száma: (34) 316-259
Elnök: Dr. Rozsnyói György
E-mail cím: bekeltetes@kemkik.hu

Nógrád Megyei Békéltető Testület
Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a
Telefonszám: (32) 520-860
Fax száma: (32) 520-862
Elnök: Dr. Pongó Erik
E-mail cím: nkik@nkik.hu

Pest Megyei Békéltető Testület
Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. emelet 240.
Telefonszáma: 06-1-269-0703
Fax száma: 06-1-269-0703
Elnök: dr. Csanádi Károly
E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu

Somogy Megyei Békéltető Testület
Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6.
Telefonszáma: (82) 501-000
Fax száma: (82) 501-046
Elnök: Dr. Novák Ferenc
E-mail cím: skik@skik.hu

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület
Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180
Fax száma: (42) 420-180
Elnök: Görömbeiné dr. Balmaz Katalin
E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu

Tolna Megyei Békéltető Testület
Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.
Telefonszáma: (74) 411-661
Fax száma: (74) 411-456
Elnök: Dr. Gáll Ferenc
E-mail cím: kamara@tmkik.hu

Vas Megyei Békéltető Testület
Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
Telefonszáma: (94) 312-356
Fax száma: (94) 316-936
Elnök: Dr. Kövesdi Zoltán
E-mail cím: vmkik@vmkik.hu

Veszprém Megyei Békéltető Testület
Címe: 8200 Veszprém, Budapest u. 3.
Telefonszáma: (88) 814-111
Fax száma: (88) 412-150
Elnök: Dr. Vasvári Csaba
E-mail cím: info@bekeltetesveszprem.hu

Zala Megyei Békéltető Testület
Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24.
Telefonszáma: (92) 550-513
Fax száma: (92) 550-525
Elnök: Dr. Molnár Sándor
E-mail cím: zmkik@zmkik.hu; zmbekelteto@zmkik.hu

8.1 Online vitarendezés

Az Európai Parlament és a Tanács fogyasztói jogviták online rendezéséről szóló, 2013. május 21-i 524/2013/EU rendelete (Rendelet) alapján az Európai Bizottság létrehozott egy online vitarendezési platformot.

A Rendelet szerint az Európai Unióban tartózkodási hellyel rendelkező fogyasztók és az Európai Unióban letelepedett szolgáltatók közötti, online szolgáltatási szerződésekből eredő kötelezettségekkel kapcsolatban felmerülő jogviták, így az online megkötött szerződésekkel összefüggő pénzügyi fogyasztói jogviták bírósági eljáráson kívüli rendezésére irányuló kommunikációt ezen a platformon keresztül kell a fogyasztóknak biztosítani.

A Rendelet hatálya közvetlenül kiterjed a Magyarországon székhellyel rendelkező pénzügyi szolgáltatóra, amennyiben közte és a fogyasztó között létrejött online szolgáltatási szerződéssel kapcsolatban pénzügyi fogyasztói jogvita merül fel.
A fogyasztó a Rendelet szerint online vitarendezési platformon keresztül online kezdeményezheti a jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezését a közösen megválasztott vitarendezési fórumnál.
Magyarországon a pénzügyi fogyasztói jogviták rendezésére a Pénzügyi Békéltető Testület jogosult.

Az online vitarendezési platform honlapja: http://ec.europa.eu/odr

A felhasználói útmutatók elérhetőek az online vitarendezési platform honlapján: https://webgate.ec.europa.eu/odr/userguide/

 

9. Adat és cookie kezelés

Az webáruház használata során az angoltuzhely.hu részére rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki további fél számára, kivéve abban az esetben amennyiben Joó-Juhász Dalma ev./Juhász-Kiss Ferenc ev./Joó Attila ev. alvállalkozója. (Pl.: Futárszolgálat, a megrendelés kézbesítéséhez). A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb.). Ezen adatokat az angoltuzhely.hu kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban, cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat az angoltuzhely.hu megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A webáruház böngészése folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat az angoltuzhely.hu bizalmasan kezeli, leiratkozás lehetősége minden kiküldött hírlevél alján biztosított.

Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban az info@angoltuzhely.hu e-mail címen.

 

10. Egyéb rendelkezések:

  •  A Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani. A Szolgáltató a módosításokról az Ügyfeleket a Weboldal felületén keresztül tájékoztatja. A módosítást követően a Weboldal használatának feltétele, hogy az Ügyfél a Weboldalon keresztül és az ott biztosított módon azokat kifejezetten elfogadja.
  • Fenntartjuk a jogot a már rögzített megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészében. Erre kizárólag a vásárlóval történő egyeztetést követően kerülhet sor.
  • Joó-Juhász Dalma ev./Juhász-Kiss Ferenc ev./Joó Attila ev. nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők, a beszállító, vagy rajtunk kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.
  • Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja a felhasználókat az akció időtartamáról.
  • A teljes kifizetésig az áru Joó-Juhász Dalma ev./Juhász-Kiss Ferenc ev./Joó Attila ev. tulajdonában marad.
  • A szolgáltató köteles az igénybe vevő megrendelésének megérkezését az igénybe vevő felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni.
  • Amennyiben e visszaigazolás az igénybe vevő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül az igénybe vevőhöz nem érkezik meg, akkor az igénybe vevő mentesül az ajánlati kötöttség, vagy szerződéses kötelezettség alól.
  • A termék képek illusztrációk, melyek eltérhetnek a valóságtól. Elírásokból gépi hibákért Joó-Juhász Dalma ev./Juhász-Kiss Ferenc ev./Joó Attila ev. nem vállal felelősséget.
  • Használt termékek esetében a használat során keletkezett külsérelmi, esztétikai nyomok előfordulhatnak, ezt kérjük vegye figyelembe vásárláskor.
  • A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014 (II.26.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók. A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja az angoltuzhely.hu általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.

A jelen ÁSZF-ben hivatkozott törvények, rendeletek és értelmezési útmutatások:

  • 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet (https://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=a1400045.kor)
  • 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet (https://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=a1400019.ngm)
  • rendelet (https://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=a0300151.kor)
  • NFH: szavatossági jogoki ( http://fogyasztovedelem.kormany.hu/node/151)
  • A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014 (II.26.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók. A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja az angoltuzhely.hu általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.